Karmakarışık (Tangled #1) Emma Chase | Kitap Yorumu

Kahraman bakış açısının olduğu aşk romanlarını okumayı çok fazla tercih eden biri değilim. Genelde o tarz yazarlar oldukça gereksiz detayları anlatarak büyük hatalar yaparlar benim küçükken sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım kahvaltımı yaptım diye günlüğüme yazdığım o sıkıcı şeyler gibi yapabiliyorlar kitap gözümde düşüyor bu yüzden. Ve genelde bu tarz bakış açısındaki karakterleri de pek fazla sevmiyorum, istisnalar kaideyi bozmaz bende. İstisnalar arasına bu kitap da girdi elbette.
Drew Evans, istediğini istediği anda elde etmeye alışık biri, özellikle konu kadınlar olunca. Barda eğlendiği bir gece, dikkatini bir kadın çekiyor, ona amansızca kur yapsa da istediğini alamıyor. Ertesi gün, yatırım bankacılığı şirketlerinin yeni elemanı tanıtılıyor. Kendileri Katherine Brooks olur, önceki gece onu reddeden şu kadın, üstelik Drew’in aynı şirkette çalıştığı kadınlarla beraber olmayacağına dair bir kuralı varken. Tabi söz konusu ana karakterimiz olunca kurallar bayağı bayağı esniyor olacak elbette. Ve kızımızın nişanlı olduğundan bahsetmiş miydim?

Bu kitapta geçen olaylar kadın karakter ile yazılmış olsaydı benim için oldukça sıradan olurdu. Ama işin içine erkek bir anlatıcı girince ki bu arada onların iç dünyasına ait çoğunun doğru olmasını istemeyebileceği şeyler öğreniyorsunuz, işler oldukça eğlenceli bir hal alıyor. Tabi bunda Drew Evans’ın da payı büyük ölçüde var elbette. Aşık olduğunda ve kalp ağrısı çektiğinde bunu grip olduğunu düşünerek geçiştirmeye çalışan ve depresyona giren bir adamın aşkını ifade etmeye çalışırken girdiği halleri ben bayağı keyifle okudum ama muhatap olunan kadın ben olsaydım güler miydim bilmem.

Yazar bir erkeğin bakış açısını nasıl bu kadar samimi yansıtabildi bilmem ama tecrübelerini nerden edindiğini merak ettim… Klişe bir konu ancak bu kadar eğlenceli hale getirilebilirdi. Okurken kahkahalarıma engel olamadım. 

Kitap Tanıtımı

Zengin, yakışıklı ve kendini beğenmiş Drew Evans ile güzel, zeki ve hırslı Katherine Brooks buluştuğunda işlerin karmakarışık hale gelmesi şaşılacak bir şey değildir.

Drew Evans'ın işi, milyon dolarlık anlaşmalar yapmak ve New York'un en güzel kadınlarını tek bir gülümsemeyle baştan çıkartmaktır. Peki, öyleyse neden yedi gündür evden dışarı çıkmıyor? Neden mahvolmuş, sefil bir halde ve depresyonda? Ona sorduğunuzda size sebebinin grip olduğunu söyleyecektir fakat hepimiz bunun doğru olmadığını biliyoruz.

Katherine Brooks, Drew'un babasının yatırım bankacılığı firmasında işe başladığı anda gösterişli playboyun hayatındaki her alanın bir karmaşaya sürüklenmesine sebep olmuştur. Profesyonel alandaki yarışları Drew'un cesaretini kırıyor, Katherine'e karşı hissettiği çekim dikkatini dağıtıyor ve onu yatağa atma girişimlerindeki başarısızlığı ise tamamen sinirlerini bozuyordur.

Nasıl oluyordu da kadının biri çıkıyor ve ağzı iyi laf yapan çapkın bir adamı mahvolmuş, umutsuz biri haline getirebiliyordu? Hayatta asla sahip olmak istemediği tek şeyi gerçekleştirerek.

'Karmakarışık' dünyada en çok kullanılan kitap sitesi Goodreads'de yapılan oylamalar sonucu 2014'ün en iyi çıkış yapan kitabı seçilmiştir.

Yorumlar

  1. Benli anlatım benim de katlanamadığım bir şey. Çok şükür ki historical ve genelde paranormal serilerde görmüyoruz bunu. Dediğin gibi, ilk kitabı Katy anlatsaydı ben de pek sevmezdim kitabı. Yazar güzel iş çıkarmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim türk yazarlarda bu şekilde yazmasalar aslında okurum da çok bana hitap eden çeviri dili oluyor genelde. Kesinlikle ya okurken çok eğlendim bir züppe bir kıl anca bu kadar sempatik gelebilirdi insana :D :D

      Sil

Yorum Gönder